Photo challenge: a tip


The photo challenge today is 'a tip'. It was a little "strange" to me because I ha no idea what kind of tip give to people or how to express my thoughts to them. Suddenly, I remembered what has give me reasons to smile: the sky. I am not a positive person at all. It doesn't seem but I'm trying to overcome all bad things that I did/happened to me in the past. I know I get angry too easily yet but I'm really trying and no one can say the opposite. Every day that it has even a little sunshine I open the window, I feel it and I thank God for it. And no one can take this feeling of me.

O photo challenge hoje é 'uma dica'. Foi um pouco "estranho" para mim porque eu não tenho ideia de que tipo de dica dar para as pessoas ou como expressar meus pensamentos para elas. De repente, eu lembrei o que tem me dado razões para sorrir: o céu. Eu não sou totalmente uma pessoa positiva. Não parece mas, eu estou tentando superar todas as coisas ruins que eu fiz/aconteceram comigo no passado. Eu sei que eu ainda fico zangada facilmente mas, eu realmente estou tentando e ninguém pode falar o contrário. Cada dia que tem, um - mesmo que pequeno - raio de sol, eu abro a janela, sinto ele e agradeço a Deus por isso. E ninguém pode tirar esse sentimento de mim.



Comments

Popular Posts